Friday, April 2, 2010

Semoga Allah Panjang kan Umur Saya Supaya Dapat Saya Membesaqkan Anak2 Kesayangan Saya Sehingga Mereka Mampu Hidup Berdikari Dan Berjaya..:-(

Ajal & Maut tu memang x dapat kita halang..siapa sangka, elok2 je tgk arwah Din Beramboi dalam Raja Lawak aritu, dalam sekejap masa je dia sakit dan terus pergi mengadapNya....:-(

Perginya Arwah Din Beramboi semalam amat lah menyedihkan...Takziah diucapkan kepada keluarga arwah..semoga isteri dan anak2nya tabah menghadapi dugaan ini..Al-Fatihah....:-(

semenjak bersendirian membesaqkan anak2 ni, sy sgt sensitif bab2 ajal maut ni sebab sy selalu risau andai ditakdirkan nyawa sy di ambil Allah, apa lah agaknya nasib anak2 sy tanpa sy...siapa yg akan membesaqkan mereka, elok ke layanan org terhadap mereka..cukup ke makan pakai mereka dua beradik....semua tu buat saya sgt sedih andai nya sy pergi awal..Dugaan hidup mereka amat pedih di umur2 kecik ni lagi..jgn la mintaknya Allah duga pula mereka dgn kehilangan saya..saya x tau mereka mampu menghadapinya atau tidak sekiranya sy x ada disisi mereka disaat2 mereka memerlukan kasih mama mrk ni..Semoga Allah panjangkan umur saya utk membesarkan mereaka sehinggalah mereka benar2 mampu hidup sendiri dan dah berjaya mencapai cita2 mereka...:-(



Ya Allah.....Kau panjangkan lah umur ku, supaya dapat aku membesarkan anak2 ku Nur Alyssa Fitri Binti Mohamad Fauzi dan Muhamad Luqman Al Hakim Bin Mohamad Fauzi, sehingga lah mereka dewasa, berkerjaya dan berjaya dalam hidup mereka dan tau membawa diri ke arah jalan yg di redhai oleh mu Ya Allah...Panjangkan lah umur ku...:-(

12 comments:

CAK said...

amin...
mira..aku pun sama. dlm2 preggy ni, lebih mudah tersentuh. kdg2 tgk muka anak2 waktu tido esp bile lepas kena marah ke.. insaf kejap. aku ni marah anak ni, esok2 klu aku mati..sape la nak jaga depa. sape la nak belai depa. huwaaaaaaaaaaaaaa...sensitip la bile pk psl nih...

Mrs.Nury said...

Takziah buat keluarga Din beramboi...Tula kan mira ajal maut itu semua ketentuan allah.Kdg2 ada jugak terfikir bab2 ni tp tula kite sebagai hambanyer hanya mampu berdoa & memohon kpdnyer.

Farah Yusri said...

Amin Ya Rabbal Alamin. Farah aminkan sekali doa akak. Sebak betul baca entry Kak Mira kali ni.

edrina said...

amiin..

nur 'adli azhari said...

amin....sunyi lah pagi2 kita pasni...

afairuz said...

kak..sebak afai baca entry kali nih..afai pun ada terpk..kalu afai pergi dulu..boleh ker en.somi fai jaga anak afai..semoga Allah berikan afai kesihatan..kekuatan..dan dipnjang kan umor utk afai besarkan anak afai..same to you kak..all the best..u are super mama kak..proud of you..

leezsa said...

huhuhu..sedey..nyah aku doakan hg pjg umo...sempat menimang cucu, bahagia ever after...

kuchai said...

- insyallah kak apa jua yang berlaku pada akak & family ada hikmah dan rahmat disebaliknya aminn...

- eppy burpday akak laling..mmuaahhsss!!!

Anonymous said...

Ini merupakan sumber yang berguna indah yang anda menyediakan dan Anda memberikan gratis tidak ada biaya. Saya suka melihat situs web yang memahami nilai dari sumber yang berguna memberikan kualitas secara gratis. Ini? S yang lama apa yang terjadi di sekitar datang sekitar program.

Anonymous said...

Mate. Blog ini adalah luar biasa. Bagaimana saya membuat tampilan ini bagus?

Anonymous said...

Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?

Anonymous said...

Terima kasih untuk hal-hal yang baik