Tuesday, April 19, 2011

I am 37 Years Old Already!!!!:P








12 April 2011 marked my 37th bday..oh tuanya...anyway happy birthday to me....Saya tak mintak apa2 yang spesel, cuma "Ya Allah...berikan saya kekuatan, kesihatan yg baik, keimanan yang bertambah dari semasa ke semasa...kesabaran dan segala2 yang baik terutama kemurahan dan limpahan rezeki halal dari Mu..supaya...dapatlah saya menjaga dan membesarkan anak2 dan memenuhi segala yg diperlukan mereka semasa hayat saya masih ada, dan dapat saya menjaga mak saya yg terchenta.....dan semoga anak2 dan mak saya jugak sentiasa sihat dan gembira hidup dengan saya....Amin Ya Rabbal'aalaminnnnn......

Birthday saya aritu ok la...saya dapat makan apa yg saya nak makan, saya nak durian, dapat makan durian..saya nak makan burger Om burger, saya dapat, saya nak satay station saya dapat....Terima kasih kepada Mr X saya yang membawa saya kemana sahaja yang saya nak pegi selama 2 hari tu...jasa mu ku kenang!!!:P

Semoga Allah makbulkan permintaan saya...aminnnnn..:-)

4 comments:

♥Azie♥ said...

HAPPY BIRTHDAY KAK MIRA..MOGA ALLAH SENTIASA MURAH KAN REZEKI MU...AMIN3X

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

happy birthday mama ca. moga allah memberikan kehidupan yang sempurna buat dirimu sekeluarga. sayang kamu rindu kamu...**kakdilla

CAK said...

chill darling. serius aku ckp bukan nak memuji.. ko tank nampak 37 pun nyah... happy bday anyway!

'idun sa'idun said...

Assalamu'alaikum Miera.. Pes time kita singgah sini.. Ooh sebaya la kita ek.. hehe Anyway, happy belated bday ya.. Semoga apa yang dihajati dimakbulkanNYA.. amiinnn.. :)