Tuesday, June 21, 2011

Father's Day 2011


Makan time, masa nak oda food nih anak2 berlari ke playground, bila tanya kat Ca, nak oda apa untuk dia..dari jauh dia jerit "Ca nak makan macam papa makannnnn!!!!" everytime makan kat luaq dia macam tu, nak oda apa yang papa dia oda...Luke pun tengok dah macam tu..apa saja yang papa dia makan, yang tu yang dia selera makan...kadang2 pedas2 pun dia lalu gak makan...macam tu lah anak2 saya...memang macam2 yang telah saya & Mr X lalui, tapi tak pernah sekali pun saya cuba menjauhkan anak2 dari dia sebab saya tau anak2 kami sayang sangat kat papa depa tuhhhhh!!!:P


Luke & papa nya!!




Father's Day pic!!


Kalo boleh, semua benda yang jual kat situ dua beradik ni nak beli!!!:P


Bubbles timeeeeeee!!!


Mr X & Luke dah salin baju.pakai jersi yang baru di beli di Pekan Banting tadinya masa stop bancuh susu Luke...!!Murah sajor jersi tuhhh..RM9.90 selai!!:D


Anak-anak dara tu datang beramai dengan gang jejaka depa, budak2 kolej rasanya. Depa duk sibuk bergambaq..bila Ca & Luke main bubble kat situ depa pun amik gambaq Ca & luke banyak tau..then amik gambaq sama-sama...:D




Sebelum balik...


On the way balik umah nih...luke tak kelihatan sebab dia sibuk main bubbles kat seat belakang!!:P

This year Father's Day kami celeb sehari awai sebab tiap ahad kan saya keja. So cuti sabtu lepas pepagi kami pi brunch kat Restoran kepunyaan anak sedara saya Yasu & suaminya Wan. Lepak kat situ sampai kul 2pm, sempat la Papa budak2 ni menebaq roti canai untuk kami makan. Macam-macam kami makan sampai sangkak perut. Sedap masakan Yasu & Wan. Masakan chef diorang yang dipanggil Pak Teh tak sempat nak rasa sebab sabtu diorang bukak untuk bekfes je...

Then dah kul 2pm kami bergerak ke Pantai Morib plak..Saya tanya mak saya yg terchenta nak pi Port Dickson ke Pantai Morib, dia pilih Pantai Morib sebab dia dah pi PD twice before this dengan Kak Cik saya yang duk kat Seremban tu..so kami pun pi la ke Morib. Masa b'day Mr X last year pun kami ke Morib, Father's Day this year pun kami ke sana sebab kat sana best la..makanan pun sedap2 rasanya...budak-budak pun suka ada playground besaq, orang juai kites, bubble semua banyak..memang fun la kat sana. Pastu selalu ada karnival macam-macam bila weekends. Kami lepak sana sampai kul 7.30pm then balik sebab nak mengejaq siaran langsung bola Malaysia Vs Myanmar. Luke dengan Papa dia siap beli jersi Malaysia selai sorang untuk support Malaysia dari jauh!!:D

So, to Mr X, Happy Father's Day to you...our kids love you so much and I know you love them so much too...!!!

1 comment:

Marsha~ said...

sayu sy tgk gambar ni..... rs sayang sgt kat akak, Ca dan Luke..... :)