Tuesday, May 10, 2011

Hari Ibu ....

Happy Monther's Day to me and all mothers out there...Hopefully kita semua akan terus menjadi seorang ibu yg terbaik dan dapat mendidik anak2 kita menjdai yg terbaik ye...Hopefully kita semua jugak akan terus menguatkan semangat menghadapi segala dugaan sebagai seorang ibu....aminnnnn Ya Rabbal'aalaminnnnnn!!!

Mother's day this year meriah la jugak...sabtu lepas saya celebrate mother's day eve bersama Mak saya yg terchenta dan kakak saya yg saya panggil Kak Kemai dan familynya dengan acara makan2 kat Muara Kelang. Kakak saya yg belanja makan2 tu...tima kasih Kak..tima kasih daun keladi yek..lain kali banjer la kitorang lagi k...:D.

Balik dari Muara dah kul dekat kul 1am, Ca x kasi saya tido, dia suruh saya duduk atas sofa elok2 sebab dia nak kasi surprise kata nya..Surprise nya tu dah x berapa nak surprise sebab dah disebut berkali2 dah sebelum tu sebab dia kan jenis budak yg excited nak bagi apa2 pun kat saya??ha3x..Ca..Ca...tq so much for the drawing (actually dia nak wat card, tapi x sempat siap..!!:D), and jugak scented candle tu ye sayang....mama appreciate sgt2 your effort to make me happy on the day!!!ma saaaaaaayang sgt Ca..!!muahhsss!!!

Ahad tu on the mother's day itself saya keja..ingat balik keja saya nak bawak mak keluar celebrate la...tapi Mr X tak kasi..dia nak join sama celebrate, tapi dia suruh tunggu sampai dia balik dari Penang dulu..petang ahad tu dia outstation ke Penang selam 3 hari..so tak dapat celebrate la mother's day dgn dia this year...belated la nampak gayanya....Anyway, saya happy la..overall saya happy celebrate mother's day this year...moga Allah panjang kan umur saya, dapat celebrate lagi this day in future dgn anak2 dan family saya....:-)


Anak dara kesayangan saya dgn pemberian nya utk saya..:-)


Dia nak buat kad, tapi x sempat siap katanya..Tu gambar saya tu dia kata saya tengah kenyit mata kat dia...Cerita pasal kad ni, jumaat tu dia kata dia dah buat kad cantik2 untuk saya.Dah kaler semua, then dia tinggal kat meja dia, then dia pi makan kat kantin sek dia la..bila dia dah abis makan, dia naik je kelas dia tgk2 kad mother's day yg dia buat untuk saya tu ada orang dah conteng2 dah, rosak dah kad tu..jahat betul budak buat mcm tu kat Ca tau!!!geram saya dengar!!:-(


tgk la anak saya, pezen dia wrap dgn kertas lukisan je....tapi mama suka apa yg Ca tulis kat kertas tu..Ma love Ca jugak tau!


Tq Ca for this...muahhssss!!


mamam kek adikkkk!!


Ca suap mama kek..Happy Mother's Day ma....!


Mak saya yg terchenta bersama kek utk dia...kakak saya jugak yg beli...ha3x..saya x beli apa pun malam tu, bertuah betoi kan??:D


Saya dengan kakak saya yg belanja makan tu...


Tima kasih Kak belanja kami anak beranak makan2 yg sgt best!!

No comments: