Thursday, November 11, 2010

Happy 80th Bday Mak!!!


Hari jadi Mak yg jatuh pada 22 September 1930. So this year Mak dah cecah umur 80 th..Allah panjangkan lah umur Mak sy, dan limpah kan kesihatan dan kegembiraan utknya..aminnnnnnnnn!!


Doa selamat di baca, semoga Mak dipanjang kan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa didalam peliharaan Allah SWT selalu..;-)


The bday girl of the day!!Puan Hajjah Rahamah Mat Isa


Ini lah kek utk Mak ku yg terchenta sempena Hari Jadinya yg ke 80 tahun..:-)


Luke sgt kepoh disebelah...masa ni ca x dak kat umah, dia overnite kat umah Mak tamnya!!


Mak happy walaupun sekadar sekeping kek yg kecik yg dpt saya belikan utk dia...:-)

4 comments:

dilaOHdila said...

happy birthday buat nani LUke a.k.a Opah. terasa macam mak kak dilla pulak. moga dipanjangkan umur. Happynya OPAh erk nengok kek tu.
Mama luke
opah tinggai dgn sapa lar ni. kim salam kat opah erk....

mierafaziera said...

Dia tinggai ngan kami skrg Dilla..tapi tengah ssh hati sebab semalam dia majuk dgn I sbb x blh blk kg raya haji ni..I tengah ssh hati sgt nih!!!Cuti sehari ja, bajet pun x dak nak balik kg..mak plak majuk nih...sigh...:-(

NaniRostam said...

salam. sebenarnya besar cabaran sepuluh anak nak jaga seorang ibu daripada seorang ibu menjaga sepuluh anak. Kerana menjaga HATI mereka bukanlah perkara yang mudah.

kuchai said...

ehhh eppy belated burpday opah...hihihh jupe live tak penah agii kita nih...tapi kita sayang opah...mmuuaahhsss