Tuesday, November 10, 2009

Pening.....:-(



Gambaq lama..x sangka kami bleh jadi mcm ni...:-(

Kami begaduh lagi...dan lagi...Saya pening sbb dia suka main tarik tali.Kenapa la dia mcm ni..Bila saya ok, dia buat hal, bila sy buat hal sy, dia mengamuk dan jeles dan nak sy semula...mau sawan nnt sy nih kalo gini lagi 2-3 bulan..x tau smp bila..kesian anak2 kena saksikan mak bapak begaduh je...saya sgt pening...dan susah hati...:-(

16 comments:

CAK said...

dear, sabar ye...

liza said...

mira,

bebanyak le bersabar,kerenah lelaki ni macam2..mungkin dia terlajak kata dok leh nak gostan..Be cool, for sake of u child

Aiza Azril said...

sabar ye my dear friend...tak tau nak kata apa dah....

mierafaziera said...

Cak: tq laling!
Liza:x tau la..tensen!
KC: huwaaaaaaaa...!!

afairuz said...

kak jangan tensen..ada tuh penyelesaian..afai doakan semua ok..aminnn..

edrina said...

semoga Allah permudahkan segala.. leraikan yg kusut..semoga ada jalan penyelesaian yg terbaik.. bykkan berdoa & meminta padaNya yer miera!

fahyda said...

sabar ye sis .. u kena kuat demi anak2 !

Mrs.Nury said...

be strong mira xleh ker berbincang dgn cara baik?...nury pun xtau nk ckp cmne dah...yg penting kita kene sabar menempuh dugaan ni dgn tabah demi anak2.

zatul said...

be strong mira! kalau boleh jgn gaduh depan anak2. kesian budak2 tu. byk2 bersabar.

mierafaziera said...

Afai: tensen la....penat sebenaqnya begaduh nih..:-(
Ed: Tq Ed..aminnnnn....
Ida:insyaAllah
Nury: insyaAllah
Tun: tu la Tun, mira x suka gaduh depan depa...sian tgk depa...:-(

elly said...

sabar la mira ye!!!
Allah tau apa yg terbaik utk kita...byk2 berdoa.

Hana said...

kitorang semua doakan mira & family ok!

ita said...

k mira..

dah x leh bincang cara baik ye..

selalunya tu la penyebab utama..
susah kan..lelaki ni pernagai dia berubah2..harap Allah berikan petunjuk
sian ank2..saya dpt bayangkan mcmmana perasaan ca...

leezsa said...

Nyah sabo yek......moga dpt zul lambo ahaks....

darling8tabby said...

sabaq na mira..kadang dorang ni bila dah takde depan mata baru la gheti nak appreciate kan...think wuts the best for you and the kids k..

.:aNNa:. said...

saya nak cakap banyak, saya tak brani. nak suruh awak sabar, kekadang kesabaran kita ada had. apa-apa buat yg terbaik utk ca & luke ya mira. *hugsss